fbpx

Účastnický poplatek na DOBRO akce a storno podmínky

Od myšlenky a touhy pomoci vede k realizované kvalitní dobrovolnické akci a propojení neziskovek a dobrovolníků ještě dlouhá cesta…

Intenzivně domlouváme s neziskovými organizacemi, jakou pomoc a kdy potřebují, jak akci zorganizovat, co na ni přichystat a jak dobrovolníky se svojí činnosti co nejlépe seznámit. Hledáme a koordinujeme leadery jednotlivých dobrovolnických akcí, kteří se starají o domlouvání detailů s neziskovkami a komunikaci se zájemci o účast a jsme jim neustálou oporou před, během i po akci. Mnohými kanály hledáme samotné dobrovolníky. Za vysláním každého jednotlivce je pak např. přijetí a administrace přihlášky, vyřízení pojištění, koupě jízdenky na cestu za dobrodružstvím, vyhodnocení zpětné vazby…

A tím to nekončí! S našimi dobrovolníky i partnerskými organizacemi jsme v kontaktu online i offline a stále vymýšlíme nová DOBROdružství a způsoby, jak podpořit rozvoj českých neziskových organizací. Neustále také hledáme finanční zdroje, které nám pomáhají pokrýt dopravu dobrovolníků a jejich pojištění, administraci webu, nájem kanceláře, mzdy a další náklady, bez kterých by to prostě nešlo s cílem účastnické poplatky za akce pro dobrovolníky nezvyšovat.

Tvůj účastnický poplatek nám umožňuje dělat naši práci!

PŘI PLATBĚ ÚČASTNICKÉHO POPLATKU MÁŠ NA VÝBĚR ZE 3 MOŽNOSTÍ

INSTRUKCE K PLATBĚ

  • po odeslání přihlášky na konkrétní dobrovolnickou akci prosíme bez otálení zašli účastnický poplatek
  • poplatek musí být připsán na náš účet nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení tvojí přihlášky
  • pokud poplatek v této lhůtě neobdržíme, přihláška bude neplatná a tvoje místo nabídneme jinému dobrovolníkovi
  • ČÍSLO ÚČTU 2800347714/2010
  • VARIABILNÍ SYMBOL se liší! a je vždy uveden v praktických informacích u konkrétní akce
  • do ZPRÁVY PRO PŘÍJEMCE je vždy nutné napsat tvoje celé jméno, abychom platbu mohli spárovat s přihláškou

Je toho tady na tebe moc?
Nezoufej! Všechno je vždy přehledně a konkrétně uvedeno v textu každé jednotlivé pozvánky na naše akce.

STORNO PODMÍNKY

Pokud svou účast na akci musíš zrušit, nedá se nic dělat, ale snaž se prosím, aby k těmto situacím docházelo výjimečně.
Neziskovky s naší pomocí počítají, zodpovědně se na ni připravují a s nadšením doma vaří speciality a chystají doprovodný program.
Pokud místo 15 dobrovolníků přijede na akci pouhá polovina, nemůžeme zvládnout práci, se kterou s námi v organizaci počítají a dochází na všech stranách ke zklamání…

Měj prosím na paměti, že v dnešní době je obtížné najít nové dobrovolníky na poslední chvíli!
A proto:

  • zrušíš-li svou účast 4 a více dní před akcí, máš nárok na vrácení 50% z poplatku
  • pokud se rozhodneš svůj nárok na vrácení 50% poplatku neuplatnit (účast zrušíš, ale 50 % poplatku si u koordinátora nevyžádáš), bude celý poplatek věnován Tamjdemu (a my ti budeme samozřejmě vděčni…)
  • zrušíš-li svou účast 3 a méně dní před akcí, zůstane celý poplatek Tamjdemu v plné výši

Děkujeme za pochopení.

CO JAKO DOBROVOLNÍK MŮŽU ČEKAT, CO JE ZAJIŠTĚNO?