fbpx

Účastnický poplatek na DOBRO akce a storno podmínky

I KDYŽ SE TO NA PRVNÍ POHLED MOŽNÁ NEZDÁ, JE I ZA ORGANIZACÍ DOBROVOLNICKÉ AKCE SPOUSTA PRÁCE.

Intenzivně komunikujeme s organizacemi, hledáme a koordinujeme leadery jednotlivých akcí a jsme jim neustálou oporou. Za vysláním každého jednoho dobrovolníka je pak několik úkolů, od přijetí přihlášky až po koupení jízdenky na cestu za dobrodružstvím. A tím to nekončí! S našimi dobrovolníky jsme v kontaktu online i offline a neustále se snažíme vymýšlet nová DOBROdružství.

Tvůj účastnický poplatek nám pomáhá dělat naši práci a částečně kryje náklady např. na dopravu, nebo speciální pojištění dobrovolníků, školení leaderů a samotnou koordinaci.

VÝŠE ÚČASTNICKÉHO POPLATKU

  • 300 Kč – Jednodenka
  • 200 Kč – Jednodenka (zvýhodněné pro studenty)
  • 500 Kč – Víkendovka nebo miniworkcamp
  • 400 Kč – Víkendovka nebo miniworkcamp (zvýhodněné pro studenty)

INSTRUKCE K PLATBĚ

  • po odeslání přihlášky na konkrétní dobrovolnickou akci prosíme bez otálení zašli účastnický poplatek
  • poplatek musí být připsán na náš účet nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení tvojí přihlášky
  • pokud poplatek v této lhůtě neobdržíme, přihláška bude neplatná a tvoje místo nabídneme jinému dobrovolníkovi
  • ČÍSLO ÚČTU 2800347714/2010
  • VARIABILNÍ SYMBOL se liší! a je vždy uveden v praktických informacích u konkrétní akce
  • do ZPRÁVY PRO PŘÍJEMCE je vždy nutné napsat tvoje celé jméno, abychom platbu mohli spárovat s přihláškou

Je toho tady na tebe moc? Nezoufej! Všechno je vždy přehledně a konkrétně uvedeno v textu každé jednotlivé pozvánky na naše akce.

STORNO PODMÍNKY

Pokud svou účast na akci musíš zrušit, nedá se nic dělat, ale snaž se prosím, aby k těmto situacím docházelo výjimečně.
Neziskovky s naší pomocí počítají, zodpovědně se na ni připravují a s nadšením doma vaří speciality a chystají doprovodný program.
Pokud místo 15 dobrovolníků přijede na akci pouhá polovina, nemůžeme zvládnout práci, se kterou s námi v organizaci počítají a dochází na všech stranách ke zklamání…

Měj prosím na paměti, že v dnešní době je obtížné najít nové dobrovolníky na poslední chvíli!
A proto:

  • zrušíš-li svou účast 11 a více dní před akcí, máš nárok na vrácení 50% z poplatku
  • pokud se rozhodneš svůj nárok na vrácení 50% poplatku neuplatnit (účast zrušíš, ale 50 % poplatku si u koordinátora nevyžádáš), bude celý poplatek věnován Tamjdemu (a my ti budeme samozřejmě vděčni…)
  • zrušíš-li svou účast 10 a méně dní před akcí, zůstane celý poplatek Tamjdemu v plné výši

Děkujeme za pochopení.

CO JAKO DOBROVOLNÍK MŮŽU ČEKAT, UDĚLAT A CO JE ZAJIŠTĚNO?