Účastnický poplatek na dobrovolnické akce a storno podmínky

Od myšlenky pomoci vede ke kvalitní dobrovolnické akci a propojení neziskovek a dobrovolníků ještě dlouhá cesta.

Možná se to na první pohled nezdá, ale za každou organizovanou dobrovolnickou akcí je spoustu práce. Jsme v neustálém kontaktu s neziskovkami, od kterých zjišťujeme jejich potřeby. Sháníme, školíme a koordinujeme organizátory akcí a jsme jim neustálou oporou. Každou akci je potřeba vyhlásit do světa a sehnat dostatek dobrovolníků, aby se mohla uskutečnit. Za vysláním každého dobrovolníka je pak několik úkolů, od přijetí přihlášky až po koupení jízdenky na cestu za dobrodružstvím. Dobrovolník se má na akci jako v bavlnce – má zajištěné ubytování, stravu, cestu na místo, je pojištěný a předem ví, co ho čeká. 

Tohle všechno nás stojí hodně času a úsilí, ale po celou dobu nás pohání myšlenka, že právě díky společnému nasazení a optimismu se pak pod rukama dobrovolníků dějí zázraky – rostou zdi i střechy, mizí listí a přibývá připravené dřevo na zimu!

A tím to nekončí! S našimi dobrovolníky i partnerskými organizacemi jsme v kontaktu online i offline a stále vymýšlíme nová DOBROdružství a způsoby, jak podpořit rozvoj českých neziskových organizací. Neustále také hledáme finanční zdroje, které nám pomáhají pokrýt dopravu dobrovolníků a jejich pojištění, administraci webu, nájem kanceláře, mzdy a další náklady, bez kterých by to prostě nešlo s cílem účastnické poplatky za akce pro dobrovolníky nezvyšovat.

Tvůj účastnický poplatek nám umožňuje dělat naši práci!

PŘI PLATBĚ ÚČASTNICKÉHO POPLATKU MÁŠ NA VÝBĚR Z TĚCHTO MOŽNOSTÍ
  • 0 Kč = místenka. Místenka funguje jako takový voucher. Pokud ji máš, účastnický poplatek nehradíš a zvolíš tuto možnost.
  • 300 Kč = nutnost. Bez tohoto poplatku nelze akci uspořádat. Typicky se platí za jednodenku nebo pokud máš zrovna hlouběji do kapsy.
  • 500 Kč = základ. Takový poplatek ze třetiny pokryje realizaci akce. Typicky se platí za víkendovku nebo pokud nám fandíš.
  • 700 Kč = podpora. Tento poplatek zhruba z poloviny pokryje realizaci akce. Typicky se platí za miniworkcamp nebo pokud nás chceš podpořit.
INSTRUKCE K PLATBĚ
  • po odeslání přihlášky na konkrétní dobrovolnickou akci prosíme bez otálení zašli účastnický poplatek
  • poplatek musí být připsán na náš účet nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení tvojí přihlášky
  • pokud poplatek v této lhůtě neobdržíme, přihláška bude neplatná a tvoje místo nabídneme jinému dobrovolníkovi
  • číslo účtu 2800347714/2010
  • variabilní symbol se liší! a je vždy uveden v praktických informacích u konkrétní akce
  • do zprávy pro příjemce je vždy nutné napsat tvoje celé jméno, abychom platbu mohli spárovat s přihláškou
STORNO PODMÍNKY

Pokud svou účast na akci musíš zrušit, nedá se nic dělat, ale snaž se prosím, aby k těmto situacím docházelo výjimečně. Neziskovky s naší pomocí počítají, zodpovědně se na ni připravují a s nadšením doma vaří speciality a chystají doprovodný program. Pokud místo 15 dobrovolníků přijede na akci pouhá polovina, nemůžeme zvládnout práci, se kterou s námi v organizaci počítají a dochází na všech stranách ke zklamání…

Měj prosím na paměti, že v dnešní době je obtížné najít nové dobrovolníky na poslední chvíli!
A proto:

  • zrušíš-li svou účast 4 a více dní před akcí, máš nárok na vrácení 50% z poplatku
  • pokud se rozhodneš svůj nárok na vrácení 50% poplatku neuplatnit (účast zrušíš, ale 50 % poplatku si u koordinátora nevyžádáš), bude celý poplatek věnován Tamjdemu (a my ti budeme samozřejmě vděčni…)
  • zrušíš-li svou účast 3 a méně dní před akcí, zůstane celý poplatek Tamjdemu v plné výši.

Děkujeme za pochopení.

CO JAKO DOBROVOLNÍK MŮŽU ČEKAT, CO JE ZAJIŠTĚNO?