Chceš získat reálnou praxi v PR oblasti a mít jako absolvent*ka výhodu při hledání zaměstnání?
Láká tě možnost zdokonalit se v oblasti správy sociálních sítí, nebo webových stránek?
Baví tě copywriting i nenáročná grafika?
Zapoj se do našeho týmu na pozici asistent*ka v PR sekci.
V Tamjdemu už 9 let propojujeme veřejnost a neziskovky po celém Česku skrze dobrovolnické projekty na pomoc s manuální prací. Jasně, že kdybychom o sobě a o dopadech naší práce nedávali vědět světu, už bychom tu nebyli! A proto potřebujeme každou vypsanou ruku a kreativní mozek, který nám v tom bude chtít i nadále pomáhat.
Přidej se do našeho týmu i ty.
DŮLEŽITÉ NA ÚVOD
- jedná se o neplacenou pozici
- je vhodná jako stáž či praxe pro studenty VOŠ, nebo VŠ
- nebo jako dobrovolnická zkušenost
- pro všechny, kteří chtějí na smysluplném projektu vyzkoušet všechna zákulisí práce se sociálními sítěmi a správou webové stránky, které si jen dokážou představit
DO NAŠEHO DREAM TÝMU HLEDÁME ČLOVĚKA, KTERÝ
- je komunikativní
- umí pracovat samostatně
- má zodpovědný přístup
- je 100% pečlivý při plnění úkolů
- má perfektní češtinu a vizuální cítění
- zajímá se a chce se zdokonalit v copywritingu, správě sociálních sítí, webových stránek, grafice
- umí si pro svou práci stanovovat priority a hlídat si deadliny
- může být časově flexibilní
- se chce osobně rozvíjet po vybraných stránkách a nebojí se přijmout různorodé výzvy, konstruktivní zpětnou vazbu či vystoupit ze své komfortní zóny
UVÍTÁME
- zkušenosti s dobrovolnictvím nebo přímo s dobrovolnickými akcemi Tamjdemu
- zkušenosti a kvalitní znalost Google on-line nástrojů pro spolupráci
- zkušenost a kvalitní znalost nástrojů Microsoft Office
- zkušenost s copywritingem, se správou Instagramu, Facebooku, webu ve wordpressu nebo s prací v Canvě je výhodou
ČEKÁ TĚ TATO NÁPLŇ PRÁCE
- správa sociálních sítí – Instagram a Facebook jako je správa informací o nás, tvorba a plánování různorodých typů obsahů podle daných sítí – copy i vizuál
- práce s komunitou, aktivizace sledujících a zvýšení jejich počtu
- správa obsahu na webu organizace – zejména nahrávání pozvánek, reportů a fotek z akcí
CO ZÍSKÁŠ
- na vlastní kůži si vyzkoušíš, co obnáší správa sociálních sítí a webových stránek
- znalost práce např. s nástroji Google drive, s platformami pro projektovou koordinaci Freelo a Miro
- zevrubná znalost práce s Instagramem a Facebookem, práce s Meta Business Suite
- kvalitní znalost tvorby grafiky v Canvě
- znalost práce ve WordPressu na správu webu
- zkušenost spolupráce v malém týmu
- konstruktivní zpětnou vazbu
- možnost osobního rozvoje v oblastech, které tě zajímají
- výhodu při hledání zaměstnání v blízkých oborech
NABÍZÍME
- intenzivní spolupráci v malém týmu
- průběžnou individuální podporu a vedení našich koordinátorek, podklady k práci
- individuální proškolení a případné další doprovodné workshopy podle agendy tvojí práce
- potvrzení o praxi či stáži, případně certifikát o absolvovaném vzdělání
DŮLEŽITÉ NA ZÁVĚR
- spolupráci uvítáme osobně v kanceláři Tamjdemu v Pražské tržnici dle tvých časových možností
- možná je ale i spolupráce na dálku v on-line prostředí
- očekáváme zapojení nejpozději od poloviny září 2022 do ledna 2023 s možností prodloužení, a to v rozsahu 4 – 10 hodin týdně
- jestli tě tato příležitost zaujala, pošli nám DOPIS
- ano, opravdu nechceme žádné CV, to nech v šuplíku. Místo toho nám napiš něco o sobě, proč tě láká zapojit se jako stážista do práce naší organizace, co se chceš naučit a co naopak už znáš a umíš a co můžeš nabídnout.
- ozvi se UŽ TEĎ, NEBO nejpozději do 15. 9. 2022 Markétě na e-mail tamjdem@tamjdem.cz, nebo volej na 724 918 918.
TĚŠÍME SE NA OHLASY A PŘÍPADNOU BUDOUCÍ SPOLUPRÁCI!
TAMJDEM TÝM

Markéta de Almeida Marques
ředitelka, finanční a programová koordinátorka
tamjdem@tamjdem.cz
+420 724 918 728