fbpx

Pravidla pro účast na Tamjdem akcích v době pandemie

Pravidla pro účast na Tamjdem akcích v době pandemie

Potřebuješ si udělat jasno v tom, jaké podmínky a opatření pro účast na našich akcích momentálně platí, co je třeba zařídit předem a na co se připravit?

PAK JSI TU SPRÁVNĚ!

Sestavili jsme tento přehled pravidel pro účast na jakýchkoliv akcích realizovaných Tamjdemem, o.p.s., který průběžně aktualizujeme.

Pro tvou představu čerpáme z těchto opatření, která ovlivňují naši práci.

  • Dle výše uvedeného Nařízení o plošném testování momentálně platí, že „od 1.6.2021 je z veřejného zdravotnictví proplácen jeden antigenní test za 7 dní a navíc budou propláceny dva PCR testy za měsíc.“ 
  • Pokud na naše akce vyrážíš z Hlavního vlakového nádraží v Praze, doporučujeme si zarezervovat testování kousek od Hlavního nádraží např. zde Wilsonova 10 nebo zde na Václavském náměstí.

1) Dobrovolníkem nebo účastníkem akce se může stát pouze osoba, která nemá žádné příznaky onemocnění a nejpozději první den konání akce (a to např. před společným odjezdem, při setkání v neziskovce apod.) se organizátorovi akce prokáže:

1.1) negativním výsledkem z PCR testu, ne starším než 7 dní

1.2) negativním výsledkem z antigenního testu, absolvovaného na veřejném odběrovém místě, ne starším než 72 hodin

1.3) potvrzením o aplikované poslední dávce očkování proti onemocnění covid-19, přičemž od této dávky musí uběhnout nejméně 14 dní

1.4) potvrzením o prodělaném laboratorně potvrzeném onemocnění covid-19, přičemž už uplynula doba izolace, a od prvního pozitivního antigenního nebo PCR testu neuplynulo více než 180 dní

1.5) potvrzením od zaměstnavatele o absolvování samotestu s negativním výsledkem, ne starším než 72 hodin

1.6) čestným prohlášením zákonného zástupce dítěte staršího 6 let, že ve škole absolvovalo samotest s negativním výsledkem nejdéle před 72 hodinami

1.7) pokud máš k výše vypsanému jakékoliv dotazy, prosím obrať se na koordinátorku dobro akcí Moniku na monika.motanova@tamjdem.cz.

2) Na všech akcích čekej adekvátní podmínky odpovídající jejich délce a počtu účastníků. Ve venkovním prostoru je nutné nosit ochranu dýchacích cest, a to v případě, že dochází ke kumulaci osob na jednom místě a ve stejném čase v počtu vyšším než 10 osob, jde-li o vnitřní prostory, nebo 30 osob, jde-li o vnější prostory.

4) Přines si vlastní respirátor třídy FFP2 / KN 95, nanoroušku apod.  (případně více kusů, dle délky konání akce a tvého uvážení), a také vlastní dezinfekci na ruce v dostatečném množství.

5) Důsledně dodržuj všechna doporučovaná a vlastní hygienická pravidla .

6) V neposlední řadě, pokud jsi v posledních dnech přišel/přišla do styku s potenciálně nakaženou osobou COVID-19, nebo pokud ti samotnému není dobře a projevuješ známky jakéhokoliv respiračního onemocnění (a to i přes negativní výsledek testu), tak buď prosím ohleduplný/á a zodpovědný/á a svou účast na akci co nejdříve zruš.

7) A nakonec, protože doba je nejistá, může se z Miniworkcampu stát Víkendovka, z Víkendovky Jednodenka, z Jednodenky pouhá myšlenka… Nebo dokonce celé naopak. Podpora neziskových organizací a zprostředkování dobrovolnické zkušenosti lidem jako jsi ty, jsou pro nás ale i letos na prvním místě!

Jsme odhodláni realizovat dobrovolnické akce na pomoc různorodým českým neziskovkám i v letošním roce, a to i s rizikem nečekaných nebo last minute změn.. Buď k nám proto prosím shovívavý/á a pročti si aktualizované poplatky a storno podmínky.

Aktualizováno 20. 7. 2021

Chceš se ještě na něco zeptat? Máš doporučení na další opatření, která by také ovlivňovala naši práci s dobrovolníky a neziskovými organizacemi? Neváhej se na nás obrátit.

Markéta de Almeida Marques
ředitelka, finanční koordinátorka
tamjdem@tamjdem.cz
+420 724 918 728