Chceš získat reálnou praxi v pestrých oborech a mít jako absolvent*ka výhodu při hledání zaměstnání?
Baví tě práce s tabulkami, databázemi, čísly a učení se novým věcem?
Láká tě nahlédnout do zákulisí řízení neziskové organizace?
Zapoj se do našeho týmu na pozici asistent*ka v administrativní a finanční sekci.
V Tamjdemu už 9 let propojujeme veřejnost a neziskovky po celém Česku skrze dobrovolnické projekty na pomoc s manuální prací. Bez každodenní mravenčí práce u počítače, která za realizací úspěšných projektů v terénu stojí, by to nebylo možné. Za tu dobu nám s touto agendou pomohla už desítka stážistů a dobrovolníků.
Přidej se do našeho týmu i ty.
DŮLEŽITÉ NA ÚVOD
- jedná se o neplacenou pozici
- je vhodná jako stáž či praxe pro studenty VOŠ, nebo VŠ
- nebo jako dobrovolnická zkušenost
- pro všechny, kteří se chtějí na vlastní kůži dozvědět, jak to chodí při řízení a vyúčtování projektů a stát se jednou kvalitním projektovým koordinátorem, eventovým produkčním, administrátorem projektů či asistentem finančního řízení
DO NAŠEHO DREAM TÝMU HLEDÁME ČLOVĚKA, KTERÝ
- je komunikativní
- umí pracovat samostatně
- má zodpovědný přístup
- je 100% pečlivý při plnění úkonů, to znamená, že mu neunikne chyba v číslech, textu, vizuálu
- má perfektní češtinu, analytické myšlení, schopnost řešit komplexní problémy
- dokáže se orientovat v agendách a potřebách a pestrost pracovní náplně je pro něj přínosem a ne omezením
- umí si pro svou práci stanovovat priority, efektivní procesy a hlídat si deadliny
- může být časově flexibilní
- se chce osobně rozvíjet po vybraných stránkách a nebojí se přijmout různorodé výzvy, konstruktivní zpětnou vazbu či vystoupit ze své komfortní zóny
UVÍTÁME
- zkušenosti s dobrovolnictvím nebo přímo s dobrovolnickými akcemi Tamjdemu
- zkušenosti a kvalitní znalost Google on-line nástrojů pro spolupráci
- zkušenost a kvalitní znalost nástrojů Microsoft Office
- předchozí zkušenosti s podobnou pozicí nejsou důležité
ČEKÁ TĚ TATO NÁPLŇ PRÁCE
- administrativní podpora realizace projektů – práce s dokumenty a tabulkami, kontrola správnosti údajů
- archivace dat ve formě statistik a aktualizace databází
- podpora při přípravě účetních podkladů pro externí účetní firmu – práce s tabulkami, čísly, doklady apod.
- asistence při finančním řízení organizace – úhrady plateb, aktualizace cashflow
- asistence při strategickém a programovém řízení organizace – příprava podkladů pro grantové žádosti, rešerše, překlady z ČJ do AJ a naopak
CO ZÍSKÁŠ
- na vlastní kůži si vyzkoušíš, co stojí za řízením neziskové organizace
- pestré zkušenosti s agendami jako administrativa, archivace, finanční řízení
- znalost práce např. s nástroji Google drive, s platformami pro projektovou koordinaci Freelo a Miro, se CRM databází Salesforce apod.
- zkušenost spolupráce v malém týmu
- konstruktivní zpětnou vazbu
- možnost osobního rozvoje v oblastech, které tě zajímají
- výhodu při hledání zaměstnání v blízkých oborech
NABÍZÍME
- intenzivní spolupráci v malém týmu
- průběžnou individuální podporu našich koordinátorek
- individuální proškolení a případné další doprovodné workshopy podle agendy tvojí práce
- potvrzení o praxi či stáži, případně certifikát o absolvovaném vzdělání
DŮLEŽITÉ NA ZÁVĚR
- spolupráci uvítáme osobně v kanceláři Tamjdemu v Pražské tržnici dle tvých časových možností
- možná je ale i spolupráce na dálku v on-line prostředí
- očekáváme zapojení nejpozději od poloviny září 2022 do ledna 2023 s možností prodloužení, a to v rozsahu 4 – 10 hodin týdně
- jestli tě tato příležitost zaujala, pošli nám DOPIS
- ano, opravdu nechceme žádné CV, to nech v šuplíku. Místo toho nám napiš něco o sobě, proč tě láká zapojit se jako stážista do práce naší organizace, co se chceš naučit a co naopak už znáš a umíš a co můžeš nabídnout.
- ozvi se UŽ TEĎ, NEBO nejpozději do 15. 9. 2022 Markétě na e-mail tamjdem@tamjdem.cz, nebo volej na 724 918 918.
TĚŠÍME SE NA OHLASY A PŘÍPADNOU BUDOUCÍ SPOLUPRÁCI!
TAMJDEM TÝM

Markéta de Almeida Marques
ředitelka, finanční a programová koordinátorka
tamjdem@tamjdem.cz
+420 724 918 728