Koordinátor*ka propagačních aktivit – Zn. SPĚCHÁ

POZOR! PŘIHLAŠOVÁNÍ NA POZICI BYLO UZAVŘENO!

Dělá ti radost vymýšlení PR strategie a zdolávání různorodých výzev marketingu?
Baví tě vymýšlet příležitostné menší kampaně, vést svůj menší PR tým?
Láká tě PR kompletní včetně třeba správy sociálních sítí, webu a tvorby newsletteru?
Chceš přijmout výzvu a osobně přispět k budování naší značky?

Jen a jen díky dobrému PíáR dokážeme i v letošním roce dosáhnout našich cílů a propojit co nejvíce dobrovolníků a českých neziskovek.

TAK CO ŘÍKÁŠ? PŮJDEŠ DO TOHO S NÁMI?
DO NAŠEHO DREAM TÝMU HLEDÁME ČLOVĚKA, KTERÝ…
  • orientuje se v marketingu a vyzná se v PR nástrojích a kanálech
  • aktivně vyhledává nové PR příležitosti na míru svým projektům
  • umí výborně česky, ovládá gramatiku i stylistiku
  • má estetické cítění či základní grafické dovednosti
  • umí vést svůj vlastní malý tým složený např. z grafika, copywritera, fotografa a videomakera
  • umí převzít komunikační styl, PR procesy a výsledky naší několikaleté práce a dále je zdokonalovat
  • umí strategicky plánovat a projektové myšlení mu není cizí
  • umí pracovat samostatně a má zodpovědný přístup k výsledkům své práce a dosahování stanovených cílů
  • se dokáže rychle orientovat v různých agendách a potřebách, nastavit si pro svou práci priority a hlídat si deadliny
  • je ve své práci pečlivý, je časově flexibilní a zbytek týmu se na něj může spolehnout
  • má chuť se učit novým věcem a zajímá se o aktuální trendy
UVÍTÁME ZKUŠENOSTI
  • s tvorbou PR strategie a projektovou koordinací
  • se správou webových stránek ve WordPressu, se správou FB fanpage, FB groups a FB reklam v Business Manageru, správou dalších sociálních sítí zejména Instagram a LinkedIn
  • s prací ve Smartemailingu, s copywritingem, s tvorbou jednoduché grafiky
  • s komunikací s on-line i off-line mediálními partnery z celé ČR,
  • s dobrovolnictvím nebo přímo s dobrovolnickými akcemi Tamjdemu
  • uvítáme zkušenost s vedením vlastního týmu

… a pokud žádné zkušenosti nemáš, tak se můžeš těšit, že se tohle všechno naučíš!

KOORDINÁTORA/KU PROPAGACE ČEKÁ TATO NÁPLŇ PRÁCE
  • tvorba a realizace PR strategie
  • tvorba a realizace komunikačního plánu se začleněním různorodých PR kanálů, které v Tamjdemu využíváme, iniciativní vyhledávání nových, a to s ohledem na typ obsahu, potřeby a cíle našich akcí
  • tvorba příležitostných kampaní  – čeká nás tvorba video a foto medailonků s neziskovkami po celé ČR, které do své práce zapojují dobrovolníky na pomoc s manuálními úkoly, podzimní fundraisingová kampaň s odkazem na 10tileté výročí, průběžné menší kampaně s cílem šířit povědomí o našich akcích a zvýšit počet zapojených dobrovolníků a případné jiné oživení našeho obsahu
  • kompletní koordinace tvorby video a foto medailonků (viz kampaň výše) s neziskovými organizacemi po celé ČR, se kterými pořádáme dobrovolnické akce (POZOR zde je nutné koordinovat si vlastní tým externistů – fotografa a videomakera)
  • průběžné vyhodnocování úspěšnosti, sběr dat pro další zlepšování našeho PR
  • komunikace s médii, lokálními nebo celorepublikovými partnery, se školami apod.
  • celkově nestereotypní náplň práce a střídání agend

PR agenda je samozřejmě opravdu velký balík práce! Zahrnuje i následující činnosti, ale součástí práce našeho budoucího PR koordinátora mohou být jen ty, pro které se rozhodneš. V případě spolupráce na těchto agendách s externisty budeš mít koordinaci jejich práce na starosti ty.

  • copywriting a nenáročná grafika pro sociální sítě, web a další články, newsletter a off-line prezentaci (POZOR je možné spolupracovat s externím copywriterem i grafikem, a koordinovat si tak tento tým. Můžeš se toho všeho však ujmout rovnou ty.  Máme s copywriterem a grafikem tzv. in-house jenom výborné zkušenosti!)
  • kompletní správa obsahu sociálních sítí, zejména FB (včetně např. tvorby reklam), INST a Linkedin
NABÍZÍME
  • intenzivní spolupráci v malém týmu
  • pozor! když je potřeba, spolupracujeme s externí grafičkou, fotografem, on-line markeťačkou a správkyní google analytics, FB Business manager kouzelnicí, videomakerem… copywritera ještě nemáme
  • šanci naučit se pracovat s různorodými on-line nástroji freelo, salesforce, miro, canva 
  • zázemí kanceláře Tamjdemu v Pražské tržnici a příležitostná možnost spolupráce z domova
  • odměnu formou fakturace na OSVČ, o rozsahu 50 až 80 hodin měsíčně (dle domluvené finální agendy), odměna dle možností našich projektů 350,-/hodina
  • preferujeme dlouhodobou spolupráci (minimálně do konce roku 2022) a nástup IHNED
ZAUJALA TĚ TATO PRACOVNÍ POZICE?
  • Pošli nám e-mail. Ano, opravdu nechceme žádné CV, to nech v šuplíku.
  • Přejeme si tě totiž poznat trochu jinak, a proto nám napiš, proč tě zaujala zrovna tahle pozice, co se ti líbí na naší organizaci, v čem vynikáš a bylo by pro náš tým přínosem, co máš za sebou, kolik času nám můžeš věnovat, atd. atd….
  • Piš koordinátorce Markétě na tamjdem@tamjdem.cz, nejpozději do 15.5.2022  (předmět e-mailu KOO PR). V případě potřeby a dotazů, týkající se pozice můžeš volat na 724918728.
  • Osobní pohovory budou probíhat následovně.
TĚŠÍME SE NA OHLASY A PŘÍPADNOU BUDOUCÍ SPOLUPRÁCI!
TAMJDEM TÝM