Chceš se zasadit o rozvoj neziskovek a dobrovolnictví v Česku? Staň se koordinátorem*kou dobrovolnických akcí

Hledáš smysluplnou práci, jejíž dopad je skutečně vidět?
Baví tě event management, ale i nábor a spolupráce s vlastním týmem leaderů?
Jsi komunikačně zdatný*á a máš chuť poznávat a propojovat dobrovolníky i neziskové organizace z různých koutů republiky?

Zapoj se do našeho týmu na pozici koordinátor*ka dobroakcí.

Dobrovolnické akce na pomoc s manuální prací různorodým neziskovým organizacím po celém Česku jsou naším stěžejním projektem. Nejčastěji jsou víkendové, ale mohou být i denní, týdenní apod. Do těchto akcí se zapojují Češi i cizinci, kteří v ČR žijí, ale i třeba školní nebo firemní týmy. Na akcích skupiny nejčastěji vede a program organizuje námi proškolený leader.

Buď u plánování všech akcí od A do Z a získej cenné know-how  z oblasti eventového managementu spolu s příležitostí rozvíjet český neziskový sektor.

DO NAŠEHO DREAM TÝMU HLEDÁME ČLOVĚKA, KTERÝ
  • umí pracovat samostatně
  • má zodpovědný přístup
  • je schopen akceptovat a 100% pečlivě provádět potřebnou administrativní činnost spojenou s organizací akcí a vedením projektu
  • je organizačně nadaný, dokáže se rychle orientovat v různých agendách, potřebách a termínech a umí si pro svou práci stanovovat priority a hlídat deadliny
  • je flexibilní, umí pohotově reagovat na nečekané situace okolo plánování dobroakcí a zbytek týmu se na něj může spolehnout
  • umí zadávat a delegovat práci leaderům, reflektovat výsledek
  • je komunikativní a umí být motivační
  • umí odhadnout a dokáže se postarat o potřeby dobrovolníků, leaderů i spolupracujících neziskových organizací
  • umí psát… e-maily, výzvy, posty, pozvánky… a to v českém jazyce, kvalitně a poutavě
UVÍTÁME
  • zkušenosti s dobrovolnictvím nebo přímo s dobrovolnickými akcemi Tamjdemu
  • zkušenosti s organizováním akcí a vedením týmu
  • zkušenosti a kvalitní znalost Google on-line nástrojů pro spolupráci
  • zkušenost a kvalitní znalost nástrojů Microsoft Office
  • zkušenost se správou webu ve WordPressu a sociálních sítí jako je Facebook a Instagram je výhodou, stejně tak znalost CRM databáze Salesforce, a nástroje pro projektovou koordinaci Freelo
  • znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni
ČEKÁ TĚ TATO NÁPLŇ PRÁCE
  • budeš stát za kompletní úspěšnou realizací dobrovolnických akcí pro neziskovky po celém Česku
  • příprava akcí od A do Z a dohled nad jejich kvalitním průběhem a vyhodnocení se všemi stranami
  • vyhledávání, péče a průběžné individuální či skupinové školení leaderů, kteří akce v místě neziskovky s naší pomocí realizují
  • vyhledávání, navazování a zkvalitňování spolupráce s pestrými neziskovými organizacemi a iniciativami po celé ČR
  • komunikace se zájemci o dobroakce
  • administrativní zajištění chodu celého projektu (evidence přihlášek, smlouvy, pojištění, prezenční listiny…)
  • psaní pozvánek na akce
  • aktivní možnost ovlivňovat směřování a rozvoj Tamjdemu
  • příležitostná výpomoc zbytku týmu při organizaci dalších aktivit 
CO ZÍSKÁŠ
  • šanci získat hodnotnou praxi v oblasti eventového a projektového managementu a vedení lidí
  • příležitost rozvinout své organizační a komunikační dovednosti 
  • znalost práce např. s nástroji Google drive, s platformami pro projektovou koordinaci Freelo a Miro, se CRM databází Salesforce, se správou webových stránek ve WordPressu
  • zkušenost spolupráce v malém týmu
  • konstruktivní zpětnou vazbu
  • možnost osobního rozvoje v oblastech, které tě zajímají
NABÍZÍME
  • intenzivní spolupráci v malém týmu
  • průběžnou individuální podporu kolegyň, podklady k práci
  • individuální proškolení a případné další doprovodné workshopy podle agendy tvojí práce
DŮLEŽITÉ NA ZÁVĚR
  • smlouva na HPP na 0.5 – 1.0 úvazku (dle vzájemné domluvy)
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby, dle úvazku v týdenní délce až 40 hodin, až 4 týdny dovolená, 5 sick days
  • kancelář ve zrekonstruované budově H40 v Holešovické tržnici, v centru Prahy
  • možnost příležitostné práce z domova a dalšího vzdělávání a kurzů, domácí zvířata, květiny a jiné radosti na pracovišti vítány
  • odměna dle možností stávajících projektů (státní dotace, grant nadace OSF) a vlastních zdrojů
  • nástup do práce čím dříve, tím lépe (včetně času věnovanému zaučování)
  • ZAUJALA TĚ TATO PŘÍLEŽITOST, ALE MÁŠ SPOUSTU DOTAZŮ…? S TÍM POČÍTÁME!
  • Pojďme si spolu o všem popovídat! Ale než se sejdeme, nebo si zavoláme… pošli nám DOPIS (ne CV), ve kterém o sobě napíšeš všechno, co si myslíš, že o tobě potřebujeme jako o budoucím kolegovi vědět.
  • Piš do 22. 8. 2022 Markétě na e-mail tamjdem@tamjdem.cz, nebo volej na 724 918 918.

Těšíme se na reakce!

Markéta de Almeida Marques
ředitelka, finanční a programová koordinátorka
tamjdem@tamjdem.cz
+420 724 918 728