Hledáš smysluplnou práci, jejíž dopad je skutečně vidět?
Baví tě event management, ale i nábor a spolupráce s vlastním týmem leaderů?
Jsi komunikačně zdatný*á a máš chuť poznávat a propojovat dobrovolníky i neziskové organizace z různých koutů republiky?
Zapoj se do našeho týmu na pozici koordinátor*ka dobroakcí.
Dobrovolnické akce na pomoc s manuální prací různorodým neziskovým organizacím po celém Česku jsou naším stěžejním projektem. Nejčastěji jsou víkendové, ale mohou být i denní, týdenní apod. Do těchto akcí se zapojují Češi i cizinci, kteří v ČR žijí, ale i třeba školní nebo firemní týmy. Na akcích skupiny nejčastěji vede a program organizuje námi proškolený leader.
Buď u plánování všech akcí od A do Z a získej cenné know-how z oblasti eventového managementu spolu s příležitostí rozvíjet český neziskový sektor.
DO NAŠEHO DREAM TÝMU HLEDÁME ČLOVĚKA, KTERÝ
- umí pracovat samostatně
- má zodpovědný přístup
- je schopen akceptovat a 100% pečlivě provádět potřebnou administrativní činnost spojenou s organizací akcí a vedením projektu
- je organizačně nadaný, dokáže se rychle orientovat v různých agendách, potřebách a termínech a umí si pro svou práci stanovovat priority a hlídat deadliny
- je flexibilní, umí pohotově reagovat na nečekané situace okolo plánování dobroakcí a zbytek týmu se na něj může spolehnout
- umí zadávat a delegovat práci leaderům, reflektovat výsledek
- je komunikativní a umí být motivační
- umí odhadnout a dokáže se postarat o potřeby dobrovolníků, leaderů i spolupracujících neziskových organizací
- umí psát… e-maily, výzvy, posty, pozvánky… a to v českém jazyce, kvalitně a poutavě
UVÍTÁME
- zkušenosti s dobrovolnictvím nebo přímo s dobrovolnickými akcemi Tamjdemu
- zkušenosti s organizováním akcí a vedením týmu
- zkušenosti a kvalitní znalost Google on-line nástrojů pro spolupráci
- zkušenost a kvalitní znalost nástrojů Microsoft Office
- zkušenost se správou webu ve WordPressu a sociálních sítí jako je Facebook a Instagram je výhodou, stejně tak znalost CRM databáze Salesforce, a nástroje pro projektovou koordinaci Freelo
- znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni
ČEKÁ TĚ TATO NÁPLŇ PRÁCE
- budeš stát za kompletní úspěšnou realizací dobrovolnických akcí pro neziskovky po celém Česku
- příprava akcí od A do Z a dohled nad jejich kvalitním průběhem a vyhodnocení se všemi stranami
- vyhledávání, péče a průběžné individuální či skupinové školení leaderů, kteří akce v místě neziskovky s naší pomocí realizují
- vyhledávání, navazování a zkvalitňování spolupráce s pestrými neziskovými organizacemi a iniciativami po celé ČR
- komunikace se zájemci o dobroakce
- administrativní zajištění chodu celého projektu (evidence přihlášek, smlouvy, pojištění, prezenční listiny…)
- psaní pozvánek na akce
- aktivní možnost ovlivňovat směřování a rozvoj Tamjdemu
- příležitostná výpomoc zbytku týmu při organizaci dalších aktivit
CO ZÍSKÁŠ
- šanci získat hodnotnou praxi v oblasti eventového a projektového managementu a vedení lidí
- příležitost rozvinout své organizační a komunikační dovednosti
- znalost práce např. s nástroji Google drive, s platformami pro projektovou koordinaci Freelo a Miro, se CRM databází Salesforce, se správou webových stránek ve WordPressu
- zkušenost spolupráce v malém týmu
- konstruktivní zpětnou vazbu
- možnost osobního rozvoje v oblastech, které tě zajímají
NABÍZÍME
- intenzivní spolupráci v malém týmu
- průběžnou individuální podporu kolegyň, podklady k práci
- individuální proškolení a případné další doprovodné workshopy podle agendy tvojí práce
DŮLEŽITÉ NA ZÁVĚR
- smlouva na HPP na 0.5 – 1.0 úvazku (dle vzájemné domluvy)
- flexibilní začátek a konec pracovní doby, dle úvazku v týdenní délce až 40 hodin, až 4 týdny dovolená, 5 sick days
- kancelář ve zrekonstruované budově H40 v Holešovické tržnici, v centru Prahy
- možnost příležitostné práce z domova a dalšího vzdělávání a kurzů, domácí zvířata, květiny a jiné radosti na pracovišti vítány
- odměna dle možností stávajících projektů (státní dotace, grant nadace OSF) a vlastních zdrojů
- nástup do práce čím dříve, tím lépe (včetně času věnovanému zaučování)
- ZAUJALA TĚ TATO PŘÍLEŽITOST, ALE MÁŠ SPOUSTU DOTAZŮ…? S TÍM POČÍTÁME!
- Pojďme si spolu o všem popovídat! Ale než se sejdeme, nebo si zavoláme… pošli nám DOPIS (ne CV), ve kterém o sobě napíšeš všechno, co si myslíš, že o tobě potřebujeme jako o budoucím kolegovi vědět.
- Piš do 22. 8. 2022 Markétě na e-mail tamjdem@tamjdem.cz, nebo volej na 724 918 918.
Těšíme se na reakce!

Markéta de Almeida Marques
ředitelka, finanční a programová koordinátorka
tamjdem@tamjdem.cz
+420 724 918 728