fbpx

Koordinátor/ka dobrovolnických akcí

Koordinátor/ka dobrovolnických akcí

Hledáš smysluplnou práci, jejíž dopad je skutečně vidět?
Baví tě event management, ale i nábor a spolupráce s vlastním týmem leaderů? 
Jsi komunikačně zdatný/á a máš chuť poznávat a propojovat dobrovolníky i neziskové organizace z různých koutů republiky?

Přidej se k nám do týmu a staň se koordinátorem/kou našich dobrovolnických akcí – jednodenních, víkendových nebo až týdenních výjezdů skupin dobrovolníků z řad české veřejnosti a cizinců, kteří v ČR žijí, na pomoc různorodým neziskovým organizacím po celé republice.

Budeš u plánování všech akcí od A do Z a získáš cenné know-how eventového managementu spolu s příležitostí rozvíjet český neziskový sektor.

DO NAŠEHO DREAM TÝMU HLEDÁME ČLOVĚKA, KTERÝ:

  • umí pracovat samostatně a má zodpovědný přístup
  • je schopen akceptovat a pečlivě provádět potřebnou administrativní činnost spojenou s organizací akcí
  • je organizačně nadaný, dokáže se rychle orientovat v různých agendách a potřebách a umí si pro svou práci stanovovat priority a hlídat deadliny
  • je flexibilní, umí pohotově reagovat na nečekané situace okolo plánování DOBROakcí a zbytek týmu se na něj může spolehnout
  • umí zadávat a delegovat práci, reflektovat výsledek
  • je komunikativní a umí být motivační
  • umí odhadnout a dokáže se postarat o potřeby dobrovolníků, organizátorů i spolupracujících neziskových organizací

UVÍTÁME ZKUŠENOSTI

  • s organizováním akcí
  • s vedením týmu
  • se správou webu ve WordPressu a sociálních sítí jako je Facebook a Instagram
  • s prací ve Smartmailingu, Salesforce, Freelu apod.
  • s prací s Google drive a ostatními google nástroji
  • s dobrovolnictvím nebo přímo s dobrovolnickými akcemi Tamjdemu
  • a nakonec je potřeba umět se dorozumět v anglickém jazyce 

CO KOORDINÁTOR DOBROAKCÍ DĚLÁ?

  • připravuje a dohlíží nad průběhem realizovaných akcí
  • vyhledává a komunikuje s neziskovými organizacemi, pro které plánuje pomoc
  • komunikuje s přihlášenými dobrovolníky 
  • vyhledává a školí leadery jednotlivých akcí, se kterými jejich práci průběžně reflektuje
  • zajišťuje administrativní náležitostí včetně uzavírání smluv, administrace přihlášek, pojištění apod.
  • podílí se na směřování a rozvoji Tamjdemu
  • je nápomocný zbytku týmu při organizaci dalších aktivit 

CO NABÍZÍME?

  • šanci získat hodnotnou praxi a rozvinout své organizační a komunikační dovednosti 
  • možnost osvojit si práci se zajímavými online nástroji a převzít  know how efektivního plánování dobrovolnických akcí, které lze uplatnit kdekoliv ve světě projektového managementu
  • zázemí kanceláře Tamjdemu v H40 v Pražské tržnici a příležitostná možnost spolupráce z domova
  • průběžnou podporu od týmu Tamjdemu
  • odměnu formou DPP měsíčně ve výši až 10 000 Kč (počet odpracovaných hodin měsíčně je flexibilní, nejvýše však 80 hod za měsíc)

NÁSTUP OD POLOVINY SRPNA, preferujeme dlouhodobou spolupráci, ale nejméně do konce roku 2021.

V případě zájmu pošli životopis a motivační dopis Markétě na e-mail tamjdem@tamjdem.cz (724918728) nejpozději do 1. 8. 2021  (předmět e-mailu KOORDINÁTOR/KA).

Vybrané uchazeče pozveme na pohovor.

BUDEME SE TĚŠIT NA SETKÁNÍ A PŘÍPADNOU BUDOUCÍ SPOLUPRÁCI!

TAMJDEM TÝM