Rozhodla jsem se napsat tento inzerát trochu jinak… Aby bylo jasno, že jde o práci snů, ke které je ale potřeba postavit se zodpovědně a s jistou dávkou osobního nasazení.
Pokud tě láká pestrá pracovní náplň, časová flexibilita, spolupráce v menším týmu, řešení různorodých výzev a příležitost osobně se zasadit o rozvoj dopadu jedné malé české neziskovky…
pak čti dál.
Jmenuji se Markéta a budu odcházet na svou druhou mateřskou. Zrovna, když se nám v naší malé neziskovce Tamjdem, o.p.s. povedlo na letošní rok získat zajímavé granty a projekty…
Tamjdem je ale vlastně takovým mým prvním dítětem, protože jsem jej v roce 2013 pomáhala spoluzakládat. Od té doby jako ředitelka sleduji, jak roste a s několika pauzami mu v tom i vší silou a srdcem na pozici programové a finanční koordinátorky pomáhám.
A je čas najít někoho, kdo v tom bude jako koordinátor pokračovat místo mě a dále s Tamjdemem pomáhat různorodým neziskovkám po celém Česku růst a propojovat je s dobrovolníky. Děláme to už téměř 10 let skrze víkendové akce na pomoc s manuální prací. Šetříme tak organizacím jejich vlastní čas, lidi a peníze a ony se tak mohou věnovat tomu, pro co byly založeny. Jak to vystihla např. Alena z Ryzáčka…
“Jsme vděčni, že jsou lidé, kteří odvedou práci, která je vidět… Práci, která je důležitá, ale přesto stále odkládaná. Tahle pomoc má navíc dopad i na naše klienty. Můžeme jim totiž tak věnovat i ten čas, který ušetříme na činnostech, které odvedou dobrovolníci.“
AGENDA PROGRAMOVÉ*HO A FINANČNÍ*HO KOORDINÁTORKY*A
= projektové řízení
- vedení týmu Tamjdemu (koordinátorky dobrovolnických, vzdělávacích a propagačních aktivit) a týmových porad tak, aby společnými silami organizace dosáhla stanovených projektových cílů (ročních či dlouhodobých)
- průběžný monitoring naplňování závazků a dosahování projektových cílů
- reporting, statistiky a psaní monitorovacích a závěrečných projektových zpráv
- hledání nových grantových výzev a zpracování projektových žádostí
- úzká spolupráce s ředitelkou, správní a dozorčí radou organizace a zpracování podkladů pro strategické vedení
= finanční řízení
- zpracování a monitoring rozpočtů a cash flow organizace
- finanční řízení projektů s vícezdrojovým financováním
- vyúčtování projektů
- zpracování podkladů účetní a mzdové agendy pro vedení účetnictví externí účetní firmou
- vyhledávání dalších příležitostí pro zvýšení vlastního příjmu organizace
- péče o dárce, firemní či školní partnery
= personální řízení
- péče o tým – průběžný individuální feedback a motivace
- hledání nových spolupracovníků od stážistů, přes externí odborníky a nové kolegy
- administrativa spojená s HR agendou
Samozřejmě o každé z těchto oblastí by se dalo napsat mnoho stran. Ve zkratce koordinátor*ka se zasazuje o to, aby čtyřčlenný tým věděl co, do kdy a za jakých podmínek dělá a proč. Aby organizace ročně propojila minimálně 150 dobrovolníků a 15 neziskovek po celém Česku a i skrze další akce nabízela příležitosti k neformálnímu vzdělávání a dále rozvíjela neziskový sektor a manuální dobrovolnictví.
POZICE SEDNE TOMU, KDO…
- preferuje pestrou pracovní náplň
- umí se rychle zorientovat v potřebách, cílech a termínech
- je flexibilní, proakční, samostatný, umí si udržet nadhled a pracovat v kontextu, dotahovat věci do konce, ale i zapalovat jiskru novým nápadům
- umí být ve své práci efektivní a výkonný
- umí nastavovat a dodržovat deadliny sobě i týmu, zadávat úkoly a poskytovat konstruktivní zpětnou vazbu
- rád hledá cesty, jak zefektivnit práci a pracovní procesy svoje a týmu
- preferuje práci v malém týmu
- výzvy vítá s otevřenou myslí a umí se k nim čelem postavit
- rád se učí novým věcem
JE DOBRÉ MÍT, ZNÁT, VĚDĚT
- VŠ, VOŠ vzdělání
- manažerské, výborné komunikační (mluvené i psané slovo) a organizační dovednosti
- spolehlivost, 100% pečlivost, zkušenost s vedením týmu a s psaním a řízením projektů
- angličtina na středně pokročilé úrovni
- výborná znalost MS OFFICE, práce s nástroji Google a gmail, dále pak nástroj Freelo, CRM databáze Salesforce a jiné on-line nástroje
DŮLEŽITÉ NA ZÁVĚR
- smlouva na HPP na 0.75 – 1.0 úvazku (dle vzájemné domluvy)
- flexibilní začátek a konec pracovní doby, dle úvazku v týdenní délce až 40 hodin, až 4 týdny dovolená, 5 sick days
- kancelář ve zrekonstruované budově H40 v Holešovické tržnici, v centru Prahy
- možnost práce z domova a dalšího vzdělávání a kurzů, domácí zvířata, květiny a jiné radosti na pracovišti vítány
- odměna dle možností stávajících projektů (dotace MŠMT, grant nadace OSF) a vlastních zdrojů
- jedná se o záskok za mateřskou dovolenou současné ředitelky a finanční a programové koordinátorky, která bude dále zastávat pozici ředitelky a spolupracovat na dílčích úkolech, na kterých se dohodneme
- nástup do práce čím dříve, tím lépe (včetně času věnovanému zaučování)
- úzká spolupráce a podpora ze strany současné ředitelky a členů správní a dozorčí rady
- ZAUJALA TĚ TATO PŘÍLEŽITOST, ALE MÁŠ SPOUSTU DOTAZŮ…? S TÍM POČÍTÁME!
- Pojďme si spolu o všem popovídat! Ale než se sejdeme, nebo si zavoláme… pošli nám DOPIS (ne CV), ve kterém o sobě napíšeš všechno, co si myslíš, že o tobě potřebujeme jako o budoucím kolegovi vědět.
- Piš do 15. 8. 2022 Markétě na e-mail tamjdem@tamjdem.cz, nebo volej na 724 918 918.
Těšíme se na reakce!

Markéta de Almeida Marques
ředitelka, finanční a programová koordinátorka
tamjdem@tamjdem.cz
+420 724 918 728