fbpx
Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

POMOZ LIDEM PO TORNÁDU II

17. 9. 2021 19. 9. 2021

MORAVA NÁS POTŘEBUJE, i když od řádění tornáda uplynula už řada týdnů. Práce je na místě totiž stále dost a dobrovolnických rukou s plynoucím časem ubývá. S Tamjdemem se tak do postižených obcí vydáme opakovaně – tohle je moravská víkendovka vol. 2.

CO BUDEME DĚLAT?

Všechno, co bude potřeba a co bude v našich silách. Podle vlastních schopností a sil budeme vysbírávat a zametat úlomky, čistit cihly, vyvážet kolečka suti, rozebírat poškozené zdi nebo asistovat řemeslníkům. Náplň naší práce se bude odvíjet od domluvy s místními koordinátory. Ti mají přesné informace o potřebách postižených rodin a pomohou nám efektivně směřovat naši pomoc.

Velmi oceníme účast každého, kdo se rozhodne věnovat svůj volný čas pomoci v postižené oblasti. Obzvláště pak silných, manuálně zručných mužů, kteří mají zkušenosti s řemeslnou prací.

CO BYS MĚL/A VĚDĚT

Pomáhat budeme v obci Mikulčice a Lužice, stejně jako při první moravské víkendovky. Na místě bude náš organizátor, který ti bude po celou dobu k ruce, když budeš něco potřebovat.

Chceš se společně s námi organizovaně vydat pomoci do postižené oblasti?

ÚČASTNICKÝ POPLATEK

Účastnický poplatek pokryje společnou dopravu na Moravu, speciální pojištění a koordinaci akce.

Od myšlenky a touhy pomoci vede k realizované kvalitní dobrovolnické akci a propojení neziskovek a dobrovolníků ještě dlouhá cesta. Tvůj účastnický poplatek nám umožňuje dělat naši práci! Při platbě účastnického poplatku máš na výběr ze 3 možností. Proto prosím podpoř naši práci dle svého uvážení.

  • poplatek zaplať převodem na účet číslo 2800347714/2010
  • variabilní symbol pro platbu je 172021
  • do zprávy pro příjemce napiš své celé jméno
  • poplatek musí být připsán na náš účet nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení tvojí přihlášky

Seznam se se storno podmínkami.

CO MÁŠ JAKO DOBROVOLNÍK NA AKCI ZAJIŠTĚNO?

  • ubytování podle délky konání akce
  • stravu (kromě prvního společného jídla jako je např. páteční večeře)
  • společnou cestu na místo (společná skupinová jízdenka nebo proplacená cesta na základě odevzdaných jízdních dokladů)
  • zařizujeme a hradíme speciální připojištění zdraví i odpovědnosti
  • organizaci akce a leadera, který se o skupinu postará
  • nové kontakty, zajímavé životní zkušenosti a krásné zážitky k nezaplacení

Podívej se na všechny podmínky účasti na akci.

PRAKTICKÉ INFORMACE

SRAZ A DOPRAVA: V pátek 17. 9. odpoledne se sejdeme v Praze a v neděli 19. 9. navečer se tam zase společně dopravíme. Informace upřesníme.

ADRESA KONÁNÍ AKCE: obce Mikulčice a Lužice

UBYTOVÁNÍ: Střechu nad hlavou nám poskytne místní kulturní dům, kde je i sociální zázemí

STRAVA: V pátek večer bude sdílená večeře stylem „sníme všecko, co jsme si přivezli a dáme ochutnat ostatním“. Po zbytek víkendu bude jídlo zajištěné v místní hospodě. V místě se také nachází obchod (otevřený i přes víkend).

CO S SEBOU: Věci osobní potřeby (hygiena, ručník atd.), baterku, spacák a karimatku, přezůvky, a především pracovní oblečení a dobré pracovní boty (ideálně oboje nepromokavé) a pracovní rukavice. Určitě si přibal dobrou náladu, oblíbené společenské hry či nápady na zábavu a nezapomeň si přivézt páteční VEČEŘI.

JAKÝMI OPATŘENÍMI REAGUJEME NA AKTUÁLNÍ SITUACI?

Zde se dočteš vše o aktuálně platných pravidlech pro účast na našich akcích v době pandemie.

MÁŠ NĚJAKÉ DOTAZY?

Zeptej se koordinátorky Elišky na: eliska.sapikova@tamjdem.cz, 739 235 669

Těšíme se na setkání!

Podrobnosti

Zahájení:
17. 9. 2021
Ukončení:
19. 9. 2021
Rubrika Akce:

Kdy jedeme?

17. 9. 2021 - 19. 9. 2021

Typ akce

#Víkendovka